يول: زماني قيمت بيل 6 ميليون يورو بود
پروفایل مدیر

این وبلاگ از نویسنده ی حرفه ای طراحی صفحات وب (وحید قلی پور سلیمانی ) تشکیل شده است.ما با کمال افتخار از شما تشکر میکنیم که وبلاگ مارا انتخاب کردید...................................
کدهای اختصاصی
آخرین مطالب
نويسندگان

بلوک بالا

متن یا کد مورد نظر خودتون را اینجا قرار بدید.

يول: زماني قيمت بيل 6 ميليون يورو بود

  • vahid gholipor soleimani
  • شنبه 19 مهر 1393برچسب:, , 22:48

به گزارش "نود فوتبالی"، زمانی که تاتنهام با 6 میلیون یورو بیل را از ساوتهمتون به خدمت گرفت، یول سرمربی این باشگاه بود اما بازی های ضعیف این ستاره ولزی در یکی دو فصل ابتدایی حضورش در وایت هارت بیل، باعث شد تا مدیران باشگاه تصمیم به فروش او با همان قیمت خریدش بگیرند.
یول که در سال 2008 به هامبورگ رفت، به خبرنگاران گفت:" تاتنهام قصد داشت از بیل به عنوان مدافع چپ استفاده کند اما او مطمئنا در پست دفاع چپ، بهترین نیست. او بازیکن خلاقی است و از سرعت بالایی برخوردار است. به همین خاطر همه می دانستند که او بیشتر به درد بازی در خط حمله می خورد. هری ردنپ هم بعدا همین تصمیم را گرفت.
هامبورگ می توانست او را با 6 میلیون یورو به خدمت بگیرد زیرا در مقطع برای تاتنهام بازی نمی کرد اما ما توان پرداخت چنین مبلغی را نداشتیم. من به دنیل لوی (رئیس باشگاه تاتنهام) گفتم که می توانیم او را به طور قرضی به خدمت بگیریم اما در آن مقطع امکانش نبود."

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب‌ها:

بلوک پایین

متن یا کد مورد نظر خودتون رو اینجا قرار بدید